Comunicat casal d’estiu

Benvolgudes famílies:

Davant la informació relativa a la realització del casal d’estiu que l’Escola Els Pins va difondre ahir a les seves famílies, volem informar que:

• Aquest dilluns, el Consorci va informar la direcció de l’Escola Els Pins la realització, durant aquest estiu, d’unes obres importants en el pati de l’escola.
  • Per qüestions d’espai i de seguretat, és impossible compaginar l’activitat del casal amb la realització de les obres.
  • El mateix Consorci ha autoritzat de forma extraordinària el canvi d’ubicació del Casal a les instal·lacions de l’Escola Baloo, accelerant els tràmits legals pertinents.
  • Paral·lelament, les AMPA’s de les dues escoles, treballaven en una sèrie d’actuacions per facilitar igualment la realització del Casal i difondre un comunitat conjunt a totes les famílies.
  • Desconeixíem el fet que l’Escola Els Pins, ahir a la tarda, emetia un comunicat a les seves famílies, en contra del què s’havia acordat.
  • Per tant, lamentem tot aquest cúmul de despropòsits que ha generat aquesta situació en la qual ens hem vist implicats i us confirmen que, amb el vist-i-plau de la direcció de l’escola i la cessió de l’ús de les seves instal·lacions, el Casal d’estiu 2017 es realitzarà, d’acord els torns previstos, a l’Escola Baloo.

Salutacions

Pío Martín, President de l’Ampa i Rosa Padilla, Directora de l’Escola Baloo