Com és que jo sóc així?

Un cop hem posat el llaç al projecte d’identitat que vam fer els nens i nenes de P3, us volíem mostrar un recull de fotografies de moments viscuts al voltant d’aquesta bona pregunta.

Aquest projecte parteix de la concepció global de l’educació que es basa en escoltar l’infant i fomentar el seu desig en el treball col·laboratiu. Una forma d’aprendre que té en compte tots els nens i nenes, en què tots participen activament i on són els protagonistes del seu aprenentatge perquè connecta amb el seu propi món.

No hi havia millor manera de començar P3 que connectant amb el que jo sóc i compartir-ho, aprenent a escoltar i acceptar els diferents punts de vista. Gràcies per la vostra col·laboració, no hagués estat possible sense la vostra ajuda!

Després d’aquest bonic passeig per les caixes d’identitat de cadascun de nosaltres, deixem que les emocions entrin a l’aula! Tot aprenent quin nom tenen, què em passa quan sento alguna cosa i què puc fer amb el que sento! Ja us mostrarem més coses d’aquest segon projecte!

Recull de fotografies