Instal·lacions

L’ Escola Carlit està ubicada en un edifici de diferents plantes.

A la planta -1 hi trobem la cuina, els menjadors (d’educació infantil i primària) i el gimnàs de l’escola on s’hi desenvolupen les sessions de psicomotricitat i educació física, a més dels vestidors de nens i nenes.

A la planta 0 hi ha el hall on a la dreta podreu veure l’ambient simbòlic i també hi ha la consergeria de l’escola. També hi trobem les aules de P3, P4 i P5, que a la vegada també són els ambients de construccions, sensorial i artístic.

A la primera planta hi ha la zona d’atenció a la diversitat: aula d’educació especial i aula SIEI. També hi trobem les tutories i despatxos d’administració i direcció, així com l’ambient Imaginem.

A la segona planta s’hi troben les aules de cicle inicial (1r i 2n) que a la vegada també són els ambients d’art i construïm, a més de l’aula de l’ambient Infinit i Paraules.

A la tercera planta les aules de cicle mitjà (3r i 4t), a més de l’aula d’anglès que a la vegada es converteix en aula d’ambients.

A la quarta planta les aules de cicle superior (5è i 6è) i l’aula de plàstica.

A la cinquena planta hi ha ubicats l’auditori i la biblioteca del centre.

Al centre hi ha dos patis, un pels alumnes d’educació infantil i un altre pels alumnes de primària.