Consell de famílies delegades

Els delegats i delegades de grup són representants de curs que exerceixen el paper d’enllaç entre les famílies d’un grup-classe, el tutor o tutora del grup i l’Equip Directiu de l’escola.

Les funcions que desenvolupen són les següents:

• Fer d’enllaç entre el tutor o tutora i les famílies del grup en temes d’interès pel grup.
  • Detectar inquietuds i/o necessitats de les famílies en relació amb el centre i fer d’enllaç entre l’Equip Directiu i les famílies.
  • Traspassar informació que el tutor necessiti fer arribar a les famílies.
  • Fer crides de col·laboració.
  • Promoure els canals de comunicació del centre i el seu bon ús.
  • Motivar i dinamitzar els pares, mares i/o tutors/es legals i afavorir que participin en activitats organitzades pel centre, AFA o les famílies.
  • Acollir les noves famílies que s’incorporin al grup-classe i ajudar-les en el seu procés d’inclusió en la comunitat educativa.
  • Promoure accions cohesionadores entre les famílies del grup-classe.
  • Assistir a les reunions de consell de famílies delegades que es convoquin i traspassar la informació que se’n derivi de les trobades a la resta de famílies del grup.

La totalitat dels delegats i delegades de cada grup formen el Consell de Famílies Delegades i es reuneixen periòdicament amb l’Equip Directiu per tractar les necessitats i realitats de cada grup, així com temàtiques que necessiten un tractament transversal.

Es busca així obtenir un feedback més continu amb les famílies de l’escola i poder donar millor resposta als canals de comunicació establerts per tal d’oferir més vies d’accés a la informació referent a l’escola.

Són famílies delegades del curs 23/24:

• Tramuntana:
  • Migjorn:
  • Ponent:
  • Llevant:
  • 1r:
  • 2n:
  • 3r:
  • 4t:
  • :

NORMATIVA DE REFERÈNCIA

• Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius (DOGC núm. 5686, de 5.8.2010).
  • Llei 12/2009, del 10 de juliol, d’educació (DOGC núm. 5422, 16.7.2009).
  • Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació (BOE núm. 106, de 4.5.2006).