Diagnosi

El primer pas per poder elaborar l’estratègia digital de centre ha estat elaborar la diagnosi, per fer-la la comissió digital del centre va decidir emprar diferents eines diagnòstiques:

• Eina Selfie: una eina gratuïta, creada per la Comissió Europea, per ajudar als centres educatius a fer una diagnosi del seu grau d’implementació de les tecnologies digitals. Ha donat resposta al qüestionari Selfie l’equip directiu, l’equip docent i l’alumnat (s’ha passat a l’alumnat de 4t, 5è i 6è).
  • Pla TAC: ha ajudat a comparar moment en què es va elaborar i moment actual, per tal de poder determinar si hi ha hagut algun tipus d’evolució.
  • Fòrum de debat de la FIC

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, s’ha fet una DAFO en la qual s’han detectat els punts forts i punts febles, que ens han permès establir els objectius de l’Estratègia Digital i ens han d’ajudar a establir i millorar la Cultura Digital del Centre.