Acords de l’Equip Educatiu en relació a l’EDC

L’Equip Educatiu de l’escola Carlit ha arribat a aquests acords sobre l’EDC després de la realització de la FIC (Formació Interna de Centre) el curs 2022-2023. Els acords estan agrupats en diferents temàtiques:

1.Ús metodològic dels EVAs

• El feedback ha de ser significatiu, positiu i constructiu.
  • El feedback ha d’ajudar a l’infant a regular el seu aprenentatge i ser conscient del punt on es troba, donant-li recursos o estratègies per tal que pugui seguir avançant amb seguretat.
  • És important valorar aquells aspectes més positius de la tasca, tenint en compte l’esforç i el moment maduratiu.
ÀUDIO ESCRITS VÍDEO Qui realitza el feedback?
INFANTIL
  • Feedback oral
Feedbacks a través de vídeo en altres plataformes
CICLE INICIAL
  • Feedback oral
Feedbacks a través de vídeo en altres plataformes
CICLE MITJÀ

• Bases d’orientació
  • Heteroavaluació
  • Ca avaluació
  • Autoavaluació
CICLE SUPERIOR
  • Moodle
  • Rúbriques

2.Privacitat de dades

Drets d’imatge

• Decidim crear una carpeta al DRIVE de l’escola per informacions sobre: dret d’imatges, al·lèrgies i sortides sols del centre. D’aquesta manera tot l’equip educatiu té accés a la informació.
  • L’Equip Directiu del centre fa l’últim vist i plau sobre les notícies que es publiquen al web de l’escola.
  • El focus de la imatge és sobre l’activitat i no perquè la imatge sigui bonica o perquè l’infant surti bé.
  • L’Instagram és una eina per compartir el model educatiu i, per tant, les imatges que s’hi pengen han de ser més pensades i ben seleccionades. La motivació és compartir amb les famílies el que passa a l’escola, com aprenem, les vivències i experiències significatives, els moments més rellevants així com el projecte d’escola. Perquè les famílies puguin parlar-ne amb els infants.

Custòdia de dades

• S’acorda tenir una carpeta al DRIVE amb la informació per accedir-hi. A la carpeta d’aula no cal tenir els documents físics amb les dades personals dels i les alumnes.
  • La documentació sensible a nivell de qüestions legals de custòdia o d’altres es guarda a l’expedient de l’infant.

2.Avaluació de la competència digital de l’alumnat

Es recullen els acords per cicles (infantil, inicial, mitjà, superior i també infants del SIEI) en relació a l’avaluació de la seva competència digital.

En aquests acords s’hi recullen les diferents activitats que es proposen per cadascun dels cicles i s’hi concreten els dispositius i/o programaris i materials necessaris pel desenvolupament d’aquestes, els eixos als quals fa referència i les capacitats que es pretenen desenvolupar.