Serveis i recursos digitals

La nostra escola disposa de material digital molt variat que permet desenvolupar la tasca docent i potenciar la competència digital del nostre alumnat.

L’escola disposa de diferents recursos, alguns estan assignats de manera fixa a les aules i altres es poden reservar per al seu ús.

• Ordinadors d’aula pel treball diari.
  • 2 armaris equipats amb ordinadors portàtils per a l’alumnat de 5è i de 6è.
  • 1 armari equipat amb diferents ordinadors portàtils d’ús general.
  • 1 ordinador portàtil per cada docent del centre.
  • Projector a l’auditori i pissarres digitals a totes les aules, excepte les d’educació infantil.
  • 15 tauletes per als infants.
  • Impressores i escàners.
  • Servidor d’impressió i de dades
  • Dispositius d’enregistrament de veu.

La seva gestió està organitzada per l’Equip Directiu, el Coordinador Digital i les mestres. La gestió dels dispositius o materials digitals estan assignats des del principi de curs per part de l’Equip Directiu.

Disposem d’un domini propi @escolacarlit.cat per gestionar les eines de Google Workspace, els entorn virtuals d’aprenentatge que utilitzen, a dia d’avui, principalment les docents de la nostra escola.

Som una escola que disposa d’una xarxa LAN i WIFI (edu.gencat.cat i eduroam) del Departament.