Sant Jordi a l’espai migdia

Durant tota aquesta setmana els nens i nenes de l’escola, a l’espai migdia, han estat construint manualitats ben boniques relacionades amb la temàtica de Sant Jordi.

Tot això va sorgir gràcies a una proposta d’una nena de 6è i el proper dilluns a la tarda, al costat de la paradeta d’intercanvi de llibres, podreu comprar alguna d’aquestes manualitats.

Els beneficis que s’obtinguin es destinaran a les colònies que els nois i noies de 6è faran a final de curs per tancar la seva etapa a l’escola i obrir la nova etapa a l’Institut!