Activitats AMPA

Us presentem a continuació el programa d’activitats que tenim previstes per al curs 18/19, amb el desig de complir les il·lusions i perspectives de tots vosaltres. Les activitats extraescolars que organitzem, tenen un caràcter lúdic i els monitors/es són persones amb experiència en el món educatiu i esportiu i tenen la formació necessària per dur a terme les diferents activitats.

Període d’inscripcions

De l’1 al 28 de Setembre de 2018. És necessari omplir la butlleta d’inscripció a les activitats que trobareu a la porteria del centre o bé clicant al segéunt enllaç. Butlleta inscripció 18-19

I entregar-la a la porteria del col·legi.

Calendari d’activitats extraescolars

Les activitats s’inicien el 12 de setembre del 2018 fins el 7 de juny del 2019.

– Per al desenvolupament de cada activitat es necessita un mínim de 8 alumnes.

– Es prega puntualitat a la recollida dels xiquets/es un cop acabada l’activitat extraescolar.

Noventat!!

El Setembre i Juny serà GRATUÏT,  sempre i quan la família es comprometi a inscriure al xiquet/a durant un mes com a mínim.

Activitats extraescolars

Esport que afavoreix el desenvolupament de la força, coordinació, velocitat,
flexibilitat, disciplina i equilibri.
Horari Divendres de 17:00 h. a 19:00 h.
Alumnes Educació infantil i educació primària
Quota Mensual  25 €
Psicomotricitat
Activitat que mitjançant el cos, les sensacions, els moviments i els jocs, aconsegueixen que l’infant estableixi una relació positiva amb ell mateix, els objectes, l’espai, el temps i els altres.
Horari Dilluns i Dimecres de 17:00 h. a 18:00 h.
Alumnes  Educació infantil
Quota Anual  140 €
Mensual 25 €
Bàsquet
Impulsem el desenvolupament motriu i esportiu dels xiquets/es a través de la pràctica del bàsquet tot transmetent els seus valors.
Horari Dimarts i Dijous de 17:00 h. a 18:00 h.
Alumnes  Educació primària
Quota Anual 200 €
Robòtica
Ens Iniciaciem a la robòtica per tal d’apredre ciència i tecnologia de
la manera més divertida.
Horari Dimarts de 17:00 h. a 18:30 h.
Alumnes  Cicle mitjà i superior d’educació primària i educació secundària
Quota Mensual  40 €
Tallers creatius
Practicarem el dibuix, la pintura i el reciclatge creatiu de manera pràctica i descobrint el potencial propi de cadascú.
Horari Dilluns i Dimarts de 17:00 h. a 18:00 h.
Alumnes Educació infantil i primària
Quota Anual 140  €
Mensual  25 €

Formes de pagament de les diferents activitats

Cada família haureu d’especificar a la butlleta d’inscripció l’opció de pagament, ja sigui mensual o anual. Totes les quotes aniran domiciliades i es procedirà al seu cobrament.

Inscripcions anuals de l’1 al 5 de Novembre de 2018.

Inscripcions mensuals de l’1 al 5 de cada mes del curs escolar 18-19.

En cas de donar-se de baixa, d’alguna activitat, cal enviar un email a l’AMPA  en un termini de 15 dies abans al del pagament de la quota. En cas contrari s’abonarà el mes sencer.

Contacte

Per qualsevol aspecte concret sobre el desenvolupament de les activitats o incidències detectades podeu posar-vos en contacte via email amb l’AMPA.

Comissió Extraescolars: Xero Aliau Estupinyà

e-mail: ampacmtlarapita@gmail.com