Tan solo por la educación puede la especie humana ser humana. Las personas no son más que lo que la educación hace de ellas.
“Sapere Aude ” (“Atreveix-te a pensar”)
IMMANUEL KANT, filòsof

Encara ens queden places disponibles

Trucan’s i t’informarem!!!

Avís: Ja podeu consultar els horaris de 1r trimestre del

curs 2017-2018 fent click als estudis corresponents.

Violoncel

Activitat realitzada amb col·laboració  Fundació Pere Tarrés, dins els cursos de Competències bàsiques per a l’alumnat. En aquest curs han participat els alumnes de GES 1 i el grup de preparació a les Proves d’ Accés a Grau Mitjà. Per la seva banda, els alumnes de GES 2 i de Proves d’accés al Grau Superior han fet un curs  d’ Orientació professional per a poder triar els estudis professionals més adïents a les seves habilitats i interessos personals i laborals.

Erasmus +

Erasmus+  és el programa integrat de la Unió Europea (UE) que engloba les iniciatives europees les matèries d’ educació (nivells escolar, formació professional, ensenyament superior i formació de persones adultes), formació, joventut i esport.
Junt amb l’Associació La Rotllana,  participem en l’ Erasmus +   per fomentar la solidaritat… Llegeix més»