Menjador escolar

L’escola disposa de cuina pròpia i un equip de monitors que vetlla per l’aprenentatge dels hàbits en el menjar.

Esmorzar
Els grups dels Petits no han de portar-ne de casa. A mig matí mengen fruita o bastonets (A completar).
A partir de 1r de Primària l’alumnat porta l’esmorzar de casa. Us demanem que els embolcalls que utilitzeu siguin biodegradables (paper de cuina Sí, paper d’alumini NO). La solució que us proposa l’Escola + Sostenible és utilitzar el “BOC’N ROLL” o una carmanyola. També us proposem que l’esmorzar sigui saludable: entrepà, fruits secs, cereals, fruita fresca… Per beure, aigua de la font.

Dinar
Cada mes, elaborem els següents menús diferents, variats i equilibrats: basal, sense ou, sense fruits secs, sense gluten, sense lactosa.

Podeu descarregar el menú d’aquest mes en el següent enllaç: MENÚ

En la franja horària del migdia hi ha diferents activitats, pensades i programades en funció de l’edat, que complementen les activitats escolars curriculars: psicomotricitat, jocs de taula, natació, jocs organitzats al pati, biblioteca.

Berenar
Els nens que berenen a l’escola ho fan de 16:00 a 16:30.