Comissió Econòmica

Es reparteixen les despeses de tots els cursos d’Infantil i Primària al llarg de tota l’etapa escolar per equiparar costos, ja que en un moment o altre, tothom se’n beneficia. És per això que les quotes són les mateixes facis el curs que facis pel què fa a les activitats complementàries (sortides i colònies, mitja pensió, material i esport escolar) i ser membre de l’AFA.

El pressupost anual és aproximadament de 500.000,00 euros repartits en els diferents centres de cost: Gestió d’AFA, material, sortides i colònies, esport escolar, mitja pensió, serveis d’acollida de tarda i activitats extraescolars (teatre i esport). La partida més gran, que suposa un 70% del pressupost, és la partida de mitja pensió.

Els objectius:

• Millorar el control de la despesa i l’ingrés.
  • Revisar proveïdors actuals.

Contacte: tresoreriaAFA@orlandai.org

Membres:

• Ona Sañas (direcció de l’escola)
  • Ester Lamela (cap d’estudis de l’escola)
  • Maria Giné (presidència d’AFA)
  • Laura Hombravella (tresorera d’AFA mare Coales, Cocodrils i Espurnes)
  • Laia Capdevila ( mare de Picots i Orenetes )
  • Eloy Hernández Coffey (pare de Coales, Cocodrils i Espurnes)
  • Marian Lugo (mare de Cocodrils i Diamants)
  • David González (administrador de l’AFA)

Tornar a Comissions.