Festa de Santa Cecília 2017

santa cecília música

El proper dia 22 de novembre, els infants de P3, P4 i P5 celebraran Santa Cecília, patrona de la música, a l’escola. Per tal de gaudir encara més del dia, ens agradaria que les mares/pares/familiars que toquin algun instrument, coneguin algun ball o dansa, conte musical o s’animin a cantar, poguessin assistir a una reunió el dilluns 6 de novembre a l’aula de música, a les 16.30h de la tarda, per tal de parlar-ne i organitzar l’event ja que hi ha més d’una proposta. Si no poguéssiu venir a la reunió, tan sols cal que aviseu i en parlem en un altre moment individualment.

També informar-vos que els nens i nenes que vulguin preparar algun ball, cantar algunes cançons i/o toquin algun instrument fora de l’horari escolar també podran participar en aquest petit tastet per als més petits i petites, si volen, és clar, però ja ho concretarem amb ells/es a l’aula i assajaran a casa.

Tan de bo us animeu, us esperem a la reunió, i moltes gràcies!