Grups d’experts a 4t

Durant aquest tercer trimestre, els alumnes de 4t, estem treballant diversos temes de medi simultàniament. Hi hem creat grups d’experts.

Cadascú ha escollit el tema que era del seu interès i han estat treballant durant tres setmanes de manera cooperativa,  en fer la recollida d’informació, elaboració d’esquemes, paraules claus de cada bloc, realització de preguntes per assegurar-ne la comprensió dels companys….i a nivell tic/tac estan elaborant un word amb el recull de tota la informació per poder compartir amb la resta d’alumnes.

DSC09086 DSC09087 DSC09089 DSC09090