Taller de les estrelles (2nB)

Durant aquesta setmana cultural el taller de les estrelles hem treballat les constel·lacions més importants de l’Hemisferi Nord. Les hem representat amb gomets i línies discontínues. Llavors, hem relacionat cada constel·lació amb el dibuix que representa.

Els companys de 5è i 6è han ajudat als petits de P3, P4 i P5 a representar-les tot cooperant amb ells. Els alumnes de 2n hem explicat el nostre Power Point a cadascun dels 11 tallers corresponents per parelles. Hem gaudit molt tot ensenyant el nostre projecte a tota l’escola. Ens hem esforçat i hem après. Felicitats a tots, bona feina nois i noies!!!

Tot està exposat a les parets de Cicle Inicial.

Aquí us deixem un petit recull de fotografies: