Exposem els nostres projectes

Des de dilluns hem encetat la Setmana Cultural a l’escola, centrada en el tema que hem triat aquest curs: L’Univers. Això implica que, abans d’iniciar els tallers que estem duent a terme, dos representants expliquen què han descobert i après en el seu projecte a la resta d’alumnat amb qui comparteixen taller. Com a suport a la seva exposició oral, i també per treballar la competència digital, cada grup classe ha elaborat una presentació amb diapositives. Us les deixem tot seguit, tant per si voleu veure-les, com si cal que algun/a representant faci una repassada d’última hora!

Els Coets P3

Les Llunes P4