HOTEL CUQUES.

Els infants de Tram 1 i Tram 2 hem anat al Centre Cultural de Bellavista per guadir de l’espectacle teatral “Hotel Cuques”.

Hem pogut gaudir d’un concert escenificat que combina el protagonisme de la música amb poesia,
titelles i humor. Durant l’espectacle hem pogut escoltar músiques d’estils i èpoques molt diferents.  Blues, swing, funk i fins i tot, arranjaments molt especials de temes populars catalans i del Japó.

personatges i situacions en el context d’un hotel d’insectes anomenat “Hotel Cuques”.

Hem passat una molt bona estona entre cuques i bitxos, bèsties i bestioles, animalons i animalets, i insectes de tota mena!

EL CAMP 1. La premsa.

Des del Muda[c] 2.0 ja tenim en marxa la premsa. Tres equips. Tres funcions. Aprenentatges i conceptes que s’entrellacen i es complementen. Equip premsa, equip linogravat i equip positiu-negatiu transitant per l’espai i els materials i experimentant per generar noves narratives.
Una experiència única on infants… Llegeix més»

WALKSCAPES AL MUDA[C].

Des del Mudac engeguem el projecte del 3r trimestre. Un deambular com a arquitectura del paisatge. Caminar com a forma d’art autònoma, acte primari de transformació simbòlica del territori, instrument estètic de coneixement i modificació física de l’espai travessat que es converteix en intervenció urbana.
“Mappings”… Llegeix més»

SANT JORDI A TRAM 1

LA SETMANA PASSADA VAM CELEBRAR LA FESTA DE SANT JORDI A L’ESCOLA. ELS INFANTS DE TRAM 1 VAM FER DIFERENTS ACTIVITATS AL VOLTANT D’AQUEST DIA TAN ESPECIAL.

CADA NIVELL VA FER TALLERS PER PREPARAR UN DETALLET QUE DESPRÉS S’EMPORTARIEN A CASA, ELS DRACS I LES ROSES VAN OMPLIR LES NOSTRES AULES! A MÉS A MÉS, VAM PODER GAUDIR DELS CONTES QUE ENS VAN VENIR A EXPLICAR PARES I MARES, UNA EXPERIÈNCIA SEMPRE MOLT GRATFICANT I QUE TOTS ESPEREM AMB MOLTA IL.LUSIÓ.

ELS INFANTS D’I4 I I5 VAM SER CONVIDATS A LA PLAÇA DE L’ESPOLSADA PER VEURE UN ESPECTACLE BEN DIVERTIT, “TUT-TURUTUT, LA PRINCESA!”. VAM RIURE I VAM GAUDIR MOLT.

DINS D’AQUEST MARC FESTIU, UNA DE LES ACTIVITATS QUE MES ENS VA AGRADAR I QUE JA FA ALGUNS CURSOS QUE FEM, ÉS EL CONTA-CONTES QUE REGALEN ELS PADRINS ALS FILLOLS, UN MOMENT PRECIÓS DE LITERATURA COMPARTIDA, ON LA MÀGIA DELS CONTES ENS ACOMPANYA I ENS PORTA A RACONS INESPERATS.