EL DIA DE LA DONA

Ara que ja estem acabant 6è, ens hem enrecordat del dia de la dona, el 8 de març. Tota l’escola van fer unes targetes per a les dones importants per la vida: Tram 1 va fer dones importants per ell/a, Tram 2 una dona esportista,Tram 3 dones artistes, 5è dones importants per la literatura i 6è dones rellevants per la història.

A nosaltres ens va agradar prou encara que era molt difícil trobar una dona rellevant a la història coneguda per nosaltres, tret de Marie Curie. L’altra dificultat va ser que les més conegudes socialment ja les havien escollit.

Martí Oliveras Lloret

Evan Armengol Ordi