GUARDONATS CROS ESCOLAR 2014-2015

CROS ESCOLAR

GUARDONATS EL PROPER DIA 8 DE FEBRER FASE COMARCAL DE CROS ESCOLAR DELS JOCS ESPORTIUS ESCOLARS DE CATALUNYA A LA COMARCA DEL BAGES

POLIESPORTIU NOU CONGOST MANRESA, 10:00 HORES

*Abans del dia 5 de febrer a les 12:00 s’haurà de confirmar l’assistència trucant al 938721917 per organitzar l’acte de lliurament de guardons.

*Llistats ordenats en primer lloc per nivell de finalista i després alfabèticament pel nom.

*NIVELL 1: 10 CROSSOS / NIVELL 2: 8-9 CROSSOS / NIVELL 3: 6-7 CROSSOS
En el cas que no puguin/vulguin venir a recollir el guardó podran passar-lo a recollir pel Consell Esportiu a partir de dilluns dia 9 de febrer en horari d’atenció al públic.

Moltes gràcies per tot.

Secretaria Tècnica