MATINAL AL CONGOST 5È

El dilluns 24 els alumnes de 5è vam fer la primera sortida del curs al Congost. Vam poder participar en diferents proves d’atletisme tan a dins del recinte esportiu, a l’EGIBA, com a l’exterior fent llançaments de pes, salts de llargada, etc.

Aquesta és una sortida que sovint agrada molt ja que els alumnes poden gaudir practicant esports que, normalment, no es realitzen a les classes d’Educació Física.

Si voleu, podeu clicar damunt de la imatge i veureu un recull de les diferents activitats que vam realitzar.

portada