Benvolgudes famílies,

Us recordem que avui, 15 de desembre a les 17h celebrarem el tradicional concert de nadales a l’església de Sant Pere i després la Fira de Nadal, al pati de l’escola.

Instruccions sobre la Cantada de Nadales a l’Església de Sant Pere i Fira de Nadal a l’Escola.

• Vestuari. Us recordem que les nenes i els nens han d’anar amb roba clara a la part de dalt i amb roba fosca a la part de sota en el moment de sortir a cantar.
  • A les cinc de la tarda , aproximadament,  s’obriran les portes de l’església de Sant Pere per a que ocupeu els bancs que teniu assignats. Hi haurà cadires a les naus laterals i força espai al primer pis. Us demanem calma en l’entrada, no començarem fins que tothom estigui assegut.
  • Els nens i les nenes d’Infantil de P3 i P4, quan acabin de cantar aniran cap a l’escola acompanyats dels mestres i romandran allà fins que acabi el concert i els recolliu (calculem acabar abans de les 7).

Us agrairem que us quedeu a tot el concert encara que ja hagin cantat els vostres fills.

•  Quan la resta de cursos hagin acabat de cantar anirem cap a l’escola. Els alumnes i els mestres sortirem primer de l’església i anirem cap a l’escola per acabar d’organitzar la fira. Els pares i mares us esperareu un moment al carrer fins que tothom s’hagi col·locat al seu lloc i obrirem les portes.
  • Un cop obertes les portes la recollida de nens i nenes es farà de la següent manera:
    • P3, P4 i P5 entrareu per la porta de Frederic Bosch, pujareu a l’escola i els recollireu a la classe, com sempre.
    • 1r, 2n i 3r entrareu per la porta principal i els recollireu al pati de pista.
    • 4t, 5è i 6è entrareu per la porta de Frederic Bosch i els recollireu al pati de sorra.

És molt important que respecteu aquestes indicacions ja que d’aquesta manera anireu més repartits i no hi haurà tanta aglomeració en llocs perillosos com les escales.

Quan les mestres hagin acabat de repartir els nens, obrirem les parades de la Fira.

Esperem que gaudiu d’aquestes festes amb la companyia dels vostres fills i filles.

Rebeu una gran abraçada de part de totes les persones que treballem a l’Escola Ocata.

Cordialment,

L’Equip Directiu

Us recorden també:

• El dimecres 20 de desembre donem els informes de primària i els àlbums i serà el darrer dia del Taller d’Estudi Assistit (primària).
  • El dijous 21 de desembre és dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tan l’escola romandrà tancada a tots els efectes.
  • L’últim dia d’escola és el 22 de desembre (divendres). Recordeu que fem horari intensiu. Els nens i nenes que no es queden a dinar sortiran a les 13h i els que es dinen a l’escola sortiran a les 16h.