SORTIDA dels alumnes de 4t d’ESO AL TURÓ de l’HOME- LES AGUDES

El passat dilluns 25 de març, els alumnes de 4t d’ESO van fer una sortida a Santa de Fe del Montseny. L’objectiu era pujar des de la Font de Passavets per fer el cim del Turó de l’Home i a continuació anar a pujar  Les Agudes i, finalment, baixar per la Font de Briançó per tal de retornar a Can Cassades. Ens va fer un matí esplèndid, vam poder gaudir d’unes vistes impressionants . A l’hora de tornar ens vam trobar animant la volta ciclista a Catalunya de forma inesperada. Formarà part de les anècdotes del curs.