ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

D’acord amb la publicació de la Resolució ENS/3014/2023, de 30 d’agost de 2023, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per a la renovació parcial dels membres del consell escolar dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, la Directora d’aquest centre ROSA MARIA LEMOS I BAIGES, convoca les eleccions.

Els propers dies 20 i 21 de novembre es duran a terme les votacions per escollir els diferents representants del Consell Escolar. A continuació podeu consultar la convocatòria en la qual s’especifiquen totes les dates i informacions importants de cara a les votacions dels representants de cada sector. Per altra banda, també trobareu els documents que cal omplir si algú vol presentar alguna candidatura o vol presentar-se com a supervisor del procés electoral.

DOCUMENTS RELACIONATS:

Resultats Eleccions Consell Escolar

Candidats i candidates al Consell Escolar

Convocatòria d’Eleccions al Consell Escolar

Funcions del Consell Escolar

Document per Supervisor/a eleccions sector alumnes

Document per presentació de candidatura

Acta de sorteig per a la designació dels membres de la mesa electoral alumnes

Acta de sorteig per a la designació dels membres de la mesa electoral famílies

Composició de les meses electorals