MESURES DE SUPORT PER L’ATENCIÓ EDUCATIVA DE L’ALUMNAT EN EL MARC DEL SISTEMA EDUCATIU DE CAN RECORD
El centre fa un tractament diversificat per tractar la diversitat del nostre alumnat i així poder garantir un aprenentatge significatiu a tots els nivells.
De 1R d’ESO a 3r d´ESO es desdoblen els grups a les instrumentals per tal que la ratio disminueixi. De dos grups se’n fan tres a català, castellà i matemàtiques.
A 4t d’ ESO, l’AULA OBERTA, PROJECTE MONTSENY permet a un grup reduit d’alumnes poder treballar amb dinàmiques diferents i realitzar pràctiques a empreses del nostre entorn.
L’AULA d’ACOLLIDA, permet proporcionar que alumnes d’incorporació tardana, rebin un aprenentatge més encarat a la comprensió lingüística i social.