Eleccions Consell Escollar

Benvolgudes famílies,

Us informem de les properes eleccions al Consell Escolar.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la Comunitat Educativa en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col•lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, professorat, alumnat, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’ajuntament .

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
A la secció d’institut Les Margues cal elegir 2 professors, un pare/mare i 2 alumnes.
Per tal de garantir aquesta renovació, és imprescindible que es presentin candidatures dels diferents sectors a renovar.

Calendari:

• 7 de novembre, publicació de censos de pares/mares i alumnes a la vitrina d’anuncis de l’institut. Qualsevol error detectat pot ésser reclamat els dies 8,9 i 10 de novembre.
  • Del 8 al 18 de novembre, presentació de candidatures dels diferents sectors. Full de sol·licitud a la secretaria del centre.
  • 9 de novembre, sorteig per designar els vocals de les meses electorals.
  • 15 de novembre, constitució de les meses electorals.
  • 15 de novembre, publicació de censos definitius.
  • 22 de novembre, publicació de candidatures.
  • 22 de novembre, últim dia per a la presentació de sol·licituds per actuar de supervisor del sector pares/mares o d’alumnat.

Votacions:

• Professorat: 28 de novembre
  • Pares/mares: 29 de novembre de 18:00 a 20:00 h, al vestíbul de l’institut
  • Alumnes: 29 de novembre de 12:30 a 13:30, al passadís 1r i 2n pis

Donada la importància que el Consell Escolar té com a òrgan de participació, us convidem a participar-hi activament i agraïm la vostra col·laboració.
Cordialment,
La direcció