Activitats a l’Institut per celebrar la 24a Setmana de la Ciència

Enguany tot l’alumnat de l’Institut Les Margues hem celebrat la 24a Setmana de la Ciència participant a diferents activitats divulgatives. El tema central d’aquest any  és, l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics.

Els alumnes  de primer i segon ha pogut assistir a espectacle científic per part Jove Espectacle amb experiments simples i quotidians que han agradat a tots.

Els alumnes de segon i tercer han transformat la seva taquilla  amb un element químic de la taula periòdica i hem votat els que ens han agradat més. Després, hem fet el qüestionari: “Què en saps de la taula periòdica?”, el voleu provar. Aquí teniu l’enllaç: https://forms.gle/ntiWdyUE54SLW76J9

A més a més, els d’alumnes de les optatives de ciències de 4t assistiran al taller  “ La química de la xocolata”  organitzat des de UVIC. Esperem que tothom hagi gaudit !