La Carme Silvestre es jubila

Aquest curs hem acomiadat la Carme perquè ara li toca començar a gaudir d’una nova etapa que la té ben merescuda: la jubilació. Tot i així, malgrat que el curs vinent no estarà al centre, la seva empremta hi serà i per molts anys present.

La Carme ha estat una professora que sempre s’ha preocupat pels seus alumnes, que ha fet tot el que estava a les seves mans i més per ajudar-los a progressar acadèmicament i fer-los costat en els moments que l’han necessitat. Però no només els alumnes han estat els afortunats de tenir-la sinó també el professorat. La Carme ha estat una excel·lent companya de feina. Gràcies a la seva llarga experiència professional, el departament de llengües estrangeres hem pogut assolir molts objectius i tirar endavant, per exemple, el programa experimental de certificació de coneixements de llengües estrangeres. Gràcies a aquest programa alguns alumnes han pogut millorar significativament el seu nivell d’anglès i obtenir un títol de l’Escola Oficial d’Idiomes.

A més a més, durant aquests anys la Carme ha col·laborat i s’ha implicat en molts aspectes del centre, entre altres, per exemple, en la redacció dels dos documents que podríem dir que són els més importants per un centre: el PEC i les NOFC.

Vam ser uns afortunats el dia que va decidir venir a treballar a l’Institut Les Margues.

Carme, moltes gràcies per tota la dedicació i il·lusió que has posat durant aquests anys a l’Institut Les Margues. Et trobarem molt a faltar.

Que tinguis una jubilació molt i molt feliç!