Batxillerat Dual Americà

A l’Institut Les Margues, a partir del curs 2022-2023, s’oferirà la formació complementària del Batxillerat Dual Americà, un programa oficial de convalidació internacional, a través de l’organització nord-americana Language Kingdom.

El programa de Diploma Dual proporciona:

• una immersió lingüística total: la llengua utilitzada és l’anglès. El contacte amb els Estats Units és regular i directe.
  • l’assoliment de competències personals a través de l’esforç, la responsabilitat, la gestió de tasques i l’autonomia.
  • una immersió tecnològica constant i profunda: es desenvolupa de forma telemàtica, en un entorn digital.
  • la possibilitat de cursar i obtenir de manera simultània una doble titulació: el títol de batxiller i una titulació reconeguda internacionalment que és la mateixa que obtenen els alumnes estatunidencs al finalitzar el High School.

El programa es pot iniciar a partir de 2n d’ESO.

Els alumnes que cursin el Diploma Dual se’ls guiarà en el seu procés d’aprenentatge i se’ls ajudarà en els problemes que es puguin anar trobant a través de l’acompanyament que els farà un professor de llengua anglesa a l’institut i d’un tutor extern que tindran a disposició seva una tarda a la setmana al centre gràcies al suport de l’AFA.

Més informació: