Visita dels alumnes de 6è de Primària

Aquest matí ens han visitat els alumnes de les escoles adscrites al centre: Sant Marc, Mossèn Cinto, Bellpuig i Vilanova de Sau.

En arribar han estat rebuts per la direcció i el coordinador de 1r cicle. Tot seguit han visitat les instal·lacions i han sortit al pati on, conjuntament amb els alumnes de 1r d’ESO, han compartit jocs i una actuació de percussió corporal.

Ha estat, doncs, una bona oportunitat per veure l’institut en funcionament, tenir un primer contacte amb l’espai, el professorat i els futurs companys. Esperem que hagin gaudit molt de l’estada i ens fa molta il·lusió que formin part de la comunitat educativa de la Secció d’Institut Les Margues.