Primera graduació de Batxillerat!

L’alumnat de 2n de Batxillerat ja s’ha graduat amb un acte ben emotiu a l’Auditori Teatre de Calldetenes. Així han tancat les portes d’aquest darrer curs a l’Institut Les Margues. Alguns aniran a fer les Proves d’Accés a la Universitat per cursar un grau i d’altres faran un Cicle Formatiu de Grau Superior. En acabat, tots comencen una nova etapa.

Ha estat molt il·lusionant donat que és la primera promoció de batxillerat del nostre centre, 2021-2023. La família Galtés Montmany va tocar en directe, va haver-hi parlaments de la Directora del centre, Núria Saborit; de les coordinadores de batxillerat (la del curs anterior i la d’aquest, Ainhoa Martínez i Sara Aligué); i de dos alumnes, en Nil Moreu i l’Arnau Anfruns.