Periodistes per un dia!

L’alumnat de 3r d’ESO que al 2n trimestre van participar en el programa RCS d’àmbit de comunicació han anat a Vilafranca del Penedès, juntament amb alumnes de quatre instituts més, a participar en la gravació d’un programa de ràdio: l’espai L’ofici d’educar del programa El suplement de Catalunya Ràdio.

El diumenge 28 de maig s’ha emès aquest espai conduït per la periodista Elisabet Pedrosa dins del programa El suplement. L’Institut Les Margues i quatre instituts més han participat en la gravació d’aquest programa en el marc del programa RCS de l’àmbit de comunicació en el qual van participar 23 alumnes de 3r d’ESO durant el segon trimestre. El treball d’aquest projecte va consistir en la creació d’un programa de ràdio.

El dilluns 22 de maig es va anar a gravar aquest programa a Vilafranca del Penedès. Dos alumnes de 3r, Roger Bassols i Queralt Tolosa, van intervenir directament en el programa. La resta de companys i els professors van formar part del públic assistent a la gravació del fals directe d’aquest espai radiofònic.