Nou Projecte de Direcció 2023-2027

El proper curs 2023-2024 comencem un nou projecte de direcció amb el següent equip directiu:

• Directora: Núria Saborit Coll
  • Cap d’estudis: Montse Safont Rafart
  • Secretari: Albert Soler Collell
  • Coordinadora pedagògica: Menchu Rosal Roman

Encarem un projecte de direcció per a 4 anys amb responsabilitat, compromís, molta il·lusió i voluntat de treballar per aconseguir que els nostres alumnes esdevinguin persones preparades per afrontar els reptes de la societat actual, un món canviant, complex i divers.

Així doncs, els nostres objectius principals, tal com marca el Departament d’Educació, són millorar els resultats educatius i millorar la cohesió social, a més del benestar físic, emocional i intel·lectual de l’alumnat, i ampliar l’oferta educativa del centre.

Esperem i desitgem poder treballar conjuntament amb totes les famílies i, d’aquesta manera, aconseguir el nostre objectiu comú: una educació excel·lent per a tot l’alumnat de l’institut Les Margues.