Intercanvi amb Constança (Alemanya) 3r ESO

Avui finalitza l’estada de l’alumnat alemany de l’Institut GMS Gebhart de Constança amb les famílies de l’Institut les Margues. Han estat uns dies molt engrescadors, on hem compartit experiències i cultura mitjançant la segona llengua estrangera que tenim en comú, l’anglès.  L’alumnat s’ha allotjat durant 4 dies amb famílies de l’Institut Les Margues i  durant la jornada lectiva el nostre alumnat els ha guiat en les diferents visites a Barcelona, la Costa Brava i Vic. La resta del dia, les famílies han participat activament en fer de l’estada una experiència immillorable. La setmana vinent, serà el nostre alumnat qui marxa cap a Constança i de ben segur que de tot plegat els en quedarà un molt bon record!