Formació de professorat a Bolonya

Dues professores del nostre institut, la Neus Larred i la Minerva Soler, seran fora del centre del 10 al 16 d’octubre per realitzar un curs d’Outdoor Learning Methodologies. Aquest està inclòs en la subvenció del projecte Erasmus+ que se’ns va concedir l’any passat.

La formació es realitza a Bolonya (Itàlia) i el seu objectiu és aprendre diferents metodologies fora de l’aula, en un medi natural o urbà, que es poden aplicar en activitats de tots els àmbits de coneixement. També esperem que es puguin establir vincles amb docents d’altres països europeus i treballar conjuntament en diferents activitats que, alhora, permetin que els nostres alumnes també estiguin en contacte amb altres joves europeus.

Creiem que l’aprenentatge d’aquestes noves metodologies pot ser interessant per a tot l’equip docent del centre i els alumnes. Per aquest motiu, durant el curs, les dues professores preparan algunes activitats que aplicaran a les seves classes un cop tornin. Més endavant, traslladaran i ensenyaran al professorat tots els continguts apresos perquè en puguin fer ús i aplicar-los en cadascuna de les matèries que imparteixen.

Esperem que el resultat d’aquests nous coneixements metodològics  sigui  profitós per al desenvolupament de les classes, ens permetin fer activitats atractives i amenes per als nostres alumnes i ajudi a implicar-los més en el seu aprenentatge.