Festa Final de Curs

El passat dimecres 21 de juny, al matí es va fer un acte de final de curs amb la participació de tot l’alumnat, en el qual es va fer entrega dels premis de poesia i il·lustració, de fotografia matemàtica i científico-tecnològica, diplomes d’atletisme… Tot seguit, els alumnes de 4t van poder gaudir del seu comiat amb un seguit d’actuacions de música, dansa, òscars i parlaments dedicats al record dels quatre anys a l’institut.

Al vespre, els pares dels alumnes de 4t van organitzar un sopar de comiat, acompanyat de música, dedicatòries, vídeos dels alumnes i de molt bon ambient.

Des d’aquesta pàgina volem felicitar la promoció 2013-2017 i desitjar-los molta sort i encerts en les noves etapes de la vida.

Gràcies per tots aquests anys que hem compartit!

Veure fotos aquí.