Estada lingüística i en famílies a Dublín.

Aquest mes de febrer un grup de 39 alumnes de 2n d’ESO de l’Institut ha viatjat fins a Dublín per participar durant una setmana en un programa d’immersió lingüística en anglès i estada en famílies.

Els alumnes han assistit a classes durant 3 hores cada matí i han treballat en grups i per projectes, juntament amb alumnes irlandesos. En aquestes sessions han desenvolupat un projecte basat en la vida i la cultura irlandeses, on els alumnes han fet ús de les seves competències lingüístiques en anglès per tal d’obtenir informació, tot parlant i col·laborant amb els alumnes locals.

A les tardes s’han realitzat visites a museus, un tour per Dublín i excursions pels seus voltants. Un cop finalitzades aquestes activitats, els alumnes han passat els vespres amb les seves famílies amfitriones, parlant de com ha anat el dia i col·laborant amb les tasques de casa.

Aquesta estada lingüística ha estat una experiència enriquidora per tots ells perquè els ha ofert la possibilitat de conviure de prop amb una altra cultura i millorar els seus coneixements d’anglès dins d’un entorn innovador i motivador.