Els alumnes del RCS, al Computer Vision Center

L’alumnat del projecte RCS científic-tecnològic de 3r d’ESO ha anat a visitar el CVC (Computer Vision Centre) al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), on els investigadors ens han ensenyat els projectes i les aplicacions en el camp de la salut, la medicina, el transport, el reciclatge, etc. amb tecnologies d’intel·ligència artificial (I.A.).

També han pogut veure com són, per dins, els servidors que fan els càlculs i executen els algoritmes d’I.A. i han vist un prototipus de cotxe de conducció autònoma.

A més, el nostres alumnes han pogut explicar als experts com porten el seu projecte de disseny d’una APP.

Ha estat una visita molt interessant i profitosa!