Camp d’Aprenentatge del Ripollès, 2n D’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO, els dies 29,30 i 31 de març van fer una estada al Camp d’Aprenentatge del Ripollès, situat a l’alberg Pere Figuera de Planoles.

Aquests dies han treballat diferents aspectes curriculars relacionats amb les assignatures de Ciències Socials, Naturals i tecnologia. A partir de tallers i visites lúdics-culturals han descobert racons històrics, culturals, socials i naturals de l’entorn de Planoles (espai natural i artístic de Dòrria, el Monestir i la Farga Palau de Ripoll, el bosc de la vall del Rigat…). Al mateix temps han participat en d’altres activitats més lúdiques com: tirolina, tir a l’arc, escalada d’arbres, joc de nit i nit musical.

L’estada ofereix alhora, un nou marc per establir noves relacions de convivència entre els alumnes i amb el professorat.
La valoració general, per part de l’alumnat ha estat força positiva i esperem que en guardin un bon record.