Bons resultats als certificats oficials d’anglès

El 80% dels alumnes que s’han presentat a les proves de certificació dels nivells B1 i B2 d’anglès de l’EOI, l’han aprovat. Enhorabona!

Us informem també que el curs 2023-24, el nostre centre continua formant part del Programa de Certificació dels nivells B1 i B2 d’anglès, en col·laboració amb l’EOI d’Osona. Des del departament de llengües estrangeres, pensem que oferir al nostre alumnat l’oportunitat de fer aquestes proves de certificació són un bon incentiu per millorar el seu nivell d’anglès. És per això, que el proper curs, i dins de l’hora de desdoblament de la matèria d’anglès a 4t d’ESO i 1r de batxillerat, es treballarà la preparació de les proves B1 i B2, segons el nivell de l’alumne/a.

Fotografia: EOI Osona