Benvinguda al Curs 2016-2017

Un any més, després de les merescudes vacances hem iniciat un nou curs escolar.

Començar és també retrobar-nos amb els vells companys, descobrir-ne de nous, explicar-nos les experiències viscudes, sentir el desig de fer coses noves i marcar-nos nous reptes.

En primer lloc volem donar la benvinguda als més jovenets de la casa, els nous alumnes de 1r d’ESO, que després d’haver superat el neguit de les primeres hores al centre amb l’acompanyament dels seus tutors/es, ja se senten membres de la comunitat educativa de la Sec. d’Institut Les Margues. Igualment els de 2n,3r i 4t d’ESO, han estat acompanyats dels seus tutors/es per rebre la informació general del curs.

Els alumnes de 2n cicle han tingut el privilegi d’iniciar el curs amb la inestimable col·laboració de l’alpinista Ferran Latorre que aquest estiu ha superat el seu tretzè vuit mil (Nanga Parbat 8.126m). Amb una projecció excel·lent ens ha presentat la història de l’alpinisme, els seus inicis i experiències vitals en aquest esport, i molt especialment hem viscut l’esforç, el patiment, la solidaritat, la il·lusió, l’emoció i la felicitat d’aconseguir l’objectiu. A més hem pogut gaudir de la bellesa d’alguns dels indrets per ell trepitjats. Rep el nostre agraïment i et desitgem molta sort en la propera expedició a l’Everest (8.848m), tens tot el nostre suport!!!

Alumnes, famílies, professorat, personal no docent… Us desitgem un bon curs 2016-17, enriquidor i ple d’encerts, que ens permeti créixer personalment i professionalment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *