Infografies de lectures

Aquest segon trimestre, als alumnes de 4t d’ESO, se’ls va donar l’opció de triar entre quatre lectures en llengua catalana (Un cel de plom de Carme Martí i Neus Català; El secret del meu turbant de Nadia Ghulam i Agnès Rotger; El violí d’Auschwitz de Maria Àngels Anglada i Paraules emmetzinades de Maite Carranza) a partir de les quals havien d’elaborar una infografia coordinadament amb  l’optativa d’Informàtica. Aquesta infografia els seria de suport per presentar als companys quin llibre havien escollit i així engrescar-los a llegir-lo! Tenien llibertat creativa a l’hora de triar el programa per confeccionar-la, triar els temes i elements importants que calia incloure. Alguns van optar pel Canva i d’altres pel Genially, fent una infografia interactiva.

Aquí en podeu veure alguna mostra; la veritat és que han fet una gran feina!

Infografies interactives amb Genially de: Un cel de plom, El secret del meu turbant, El violí d’Auschwitz, Paraules emmetzinades.

Infografies amb Canva de: