El9Nou: un projecte de l’Institut obté un premi internacional

El projecte “XYZ Stars i Solar System Pathway”de l’Institut Granollers ha estat reconegut amb un premi internacional que té com a objectiu destacar les iniciatives de divulgació de la cultura científica. L’equip docent i els alumnes de primer d’ESO del centre van dissenyar durant el primer trimestre del curs passat una exposició de constel·lacions amb la col·laboració del Museu de Ciències Naturals de la ciutat, i una maqueta urbana de 10 quilòmetres al llarg del riu Congost que representaven les posicions i mides dels planetes del sistema solar. Durant el projecte, els alumnes també van dur a terme una iniciativa pilot d’observació astronòmica al mateix institut, en la qual es va convidar a participar familiars i amics.

La notícia sencera, a la web del diari el 9Nou, que publica la notícia; http://el9nou.cat/valles-oriental/actualitat/un-projecte-de-difusio-de-lastronomia-de-linstitut-granollers-obte-un-premi-internacional/