Ara Granollers: el curs s’inicia amb un nou institut

El nou curs 2015-2016 arrencarà dilluns a Granollers amb una escola i un institut nous, resultat de la fusió dels centres de Fàtima i Pau Vila. Durant els darrers dies i pel que fa especialment als centres públics, els treballs de caràcter administratiu s’han centrat en l’atenció especial als alumnes nous que s’han instal·lat a la ciutat aquest estiu. “Aquesta circumstància ens ha obligat a fer una redistribució d’última hora, però la situació pel que fa a l’inici de les classes en l’ensenyament públic és de total normalitat”, diu el regidor d’Educació, Francesc Arolas, que remarca també “les novetats que constitueixen l’entrada en funcionament del nou institut de secundària de Fàtima i la nova Escola Granollers, que estarà situada a l’antiga escola Pau Vila, al barri de Can Gili”.

La Notícia sencera, a la web del diari Ara Granollers: http://www.aragranollers.cat/noticia/44406/el-curs-sinicia-amb-una-nova-escola-i-nou-institut-arran-la-fusio-de-fatima-i-pau-vila