El 9Nou: Granollers tindrà un nou institut

La ciutat de Granollers estrenarà institut de secundària al curs vinent. El centre estarà a les instal•lacions de l’actual escola Fàtima, que es fusionarà amb l’escola Pau Vila. A l’actual edifici escolar del carrer Maria Palau, s’hi faran obres per adequar els espais per als dos grups de primer d’ESO que acollirà a partir de setembre. En els cursos posteriors, s’aniran afegint nous grups fins a quart d’ESO. D’aquesta manera, per primer cop, hi haurà oferta de secundària al barri Congost. El projecte educatiu d’aquest nou institut té per objectiu fomentar la recerca i el treball per projectes especialment a les àrees científiques i tècniques. El nou projecte es presentarà als pares dijous de la setmana que ve en una sessió informativa que es farà a les 6 de la tarda al pavelló del barri Congost.

La Notícia sencera, publicada al diari el 9Nou, disponible a la web del diari http://el9nou.cat/valles-oriental/actualitat/granollers-tindra-un-nou-institut-de-secundaria-a-les-instal%E2%80%A2lacions-de-lescola-fatima/