Concurs d’Enigmes en la Setmana de la Ciència

Durant aquesta setmana fem un concurs de resolució d’enigmes per la Setmana de la Ciència. Cada dia de la setmana entre dimarts i divendres publicarem un enigma (4 enigmes en total).
Funcionament
La participació és oberta a l’alumnat de l’institut. Cada dia, a les 8h del matí,… Llegeix més»

Interview to Ruairidh, our conversation assistant

This year, a conversation assistant is helping our students to express themselves in English. His name is Ruairidh Macleod, and he comes from Scotland. Two 4th ESO students, Vinyet and Jesica have done this interview, so students, parents and teachers will know him.  Let’s know… Llegeix més»

Londres!!!

Avui a l’Institut hem fet les votacions per escollir el destí del viatge de final de curs de l’alumnat de 4t. Aquesta votació formava part del projecte “Viatge de fi de curs”, i els alumnes estàvem molt emocionats per saber on anirem.

Convocatòria d’Assemblea de l’AMPA

En nom de l’AMPA us recordem que hi ha convocada una assemblea de socis i sòcies que tindrà lloc el proper dimarts 13 de novembre a les 19:00h a l’Institut per a constituir la nova Junta i definir objectius del curs. Tanmateix us facilitem la… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

Iniciem el procés per a renovar el Consell Escolar de l’Institut. En aquesta convocatòria ens toca renovar:

• 2 representants sector famílies
  • 2 representants sector professorat

Us animem a presentar la vostra candidatura com a representats del sector famílies. En cas que hi estigueu disposats/disposades poseu-vos en contacte amb la direcció… Llegeix més»

L’institut Marta Estrada, centre de referència

L’institut Marta Estrada acollirà durant aquest curs 2018-2019 residències formatives de nou docents en formació. Aquests docents estaran entre 15 dies i un mes cadascun d’ells treballant colze amb colze amb els professionals del centre, per observar i aprendre sobre l’organització de centre, els enfocs pedagògics… Llegeix més»

Sortida a Gallecs de 1er d’ESO

Ahir dijous 4 d’Octubre els alumnes de 1er d’ESO beta vam anar a Gallecs a fer un treball de ciències on vam descobrir la feina que fan els pagesos de Gallecs. Vam treure les llavors de les verdures, vam plantar alls i també vam recollir carbasses. Amb… Llegeix més»