Univers Up to Date

Dijous 22 de març els alumnes de 1r d’ESO, van portar a terme la inauguració de la tercera edició del projecte d’astronomia anomenat Univers up to date al Museu de Ciències Naturals de Granollers “La Tela”.

L’exposició “Univers Up to Date” és el resultat del treball Globalitzat del segon trimestre dels alumnes de 1er d’ESO i pretén donar una mirada actual a diferents temes relacionats amb l’astronomia: exoplanetes amb possibilitats de vida, les nebuloses més curioses, forats negres que es formen a partir d’estrelles, missions exploratòries dintre i fora del Sistema Solar, els secrets de la nostra Via Làctia o constel·lacions que ens obren a l’espai profund. A més, es mostren les maquetes en tres dimensions representant cadascuna d’aquestes investigacions de la forma més didàctica possible i acompanyant-les de pòsters explicatius que les descriuen. La inauguració tingué lloc el dia 22 de març i fou objecte d’una notícia al diari SomGranollers. Recordem que l’exposició serà temporal fins al 22 d’abril.

L’Institut Marta Estrada de Granollers agraeix la col·laboració del Museu de Ciències Naturals de Granollers per cedir-nos l’espai i donar-nos l’oportunitat de poder mostrar les nostres maquetes en un museu de veritat. També agraïm la presència de l’Alcalde de l’Ajuntament de Granollers per inaugurar l’exposició i a les famílies per visitar-nos en aquell dia tant especial.