Campanya de Donació de Sang organitzada per l’alumnat de 3er d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO, com a projecte globalitzat del 1r trimestre, estem organitzant una campanya de donació de sang conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits.
La donació es realitzarà dimarts 27 de novembre, de 16 a 20 h, a l’institut.
Cal tenir entre 18 i 70 anys i superar els 50 kg de pes.

Per crear la campanya ens hem dividit en 5 comissions: organitzativa, comunicativa, difusió, disseny i refrigeri. Entre tots hem creat un logotip i un eslògan, hem difós l’acte pels mitjans de comunicació (radio, diari…) i hem elaborat documents, com ara una enquesta per donar als donants, una pàgina web i cartes per difondre l’acte.
També hem après què es fa amb la sang un cop extreta del donant i quina és la funció del Banc de Sang i Teixits.
Gràcies a totes les comissions el dia de l’acte gaudirem d’un espai acollidor, decorat per nosaltres mateixos.

Perquè el projecte surti rodó ens calen 50 donants.

Animeu-vos a Participar-hi!
Per cada gota, un somriure!

Aquí podeu sentir la presentació de la campanya a Ràdio Granollers:

Cartell INS Marta Estrada 2018