Concursem al Pica Lletres

El dimecres 14 de novembre els alumnes de 3r van assistir a la gravació del concurs Pica Lletres al plató de VOTV. Al llarg del matí es van gravar dos programes i del nostre institut hi van participar dos equips. El primer equip es va enfrontar amb l’Institut Escola Municipal del Treball, de Granollers, i el segon, amb l’institut El Til·ler, de les Franqueses del Vallès.

El Pica Lletres és considerat un bon mètode pedagògic per a l’ensenyament de l’ortografia, la comprensió i l’increment general de l’ús del català. Permet als adolescents competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics enginyosos.

Tot l’alumnat de 3r va participar en l’activitat concursant o assistint-hi de públic.