Votacions de representants de famílies al Consell Escolar

El proper dijous, 29 de novembre, hi ha eleccions al Consell Escolar i heu de triar dos representants. El Consell Escolar és un espai de trobada entre professionals del centre, famílies i alumnat amb funcions molt importants. Les votacions es podran fer en les següents franges horàries:

• Al matí: 8’00h a 10’00h
  • A migdia: de 13’00h a 14,45h
  • A la tarda: de 16’00h a 18’00h

Les persones que han presentat candidatura són:

Marta Ordóñez

(mare d’alumna de 2n)

Marta Pi

(mare d’alumne de 2n)

Anna Relats

(mare d’alumna de 2n)

Núria Teis

(mare d’alumne de 1r)

Les dues candidatures més votades seran les seleccionades com a representants i les altres dues quedaran en la reserva per si s’escau una substitució. A continuació, un breu text de presentació que cadascuna de les candidates ha compartit:

Marta Ordóñez

Sóc mare de l’Aina de 2n i de la Berta que està a 6è de primària.
Des de fa temps estic participant activament en l’ Ampa Salvador Llobet, i això m’ha permès col•laborar i treballar per una escola participada de famílies. En els darrers anys he tingut l’experiència de ser membre del seu consell escolar i he pogut conèixer el funcionament i els objectius d’aquest, per tant m’agradaria formar part del consell del nostre institut.
He decidit presentar la meva candidatura perquè crec en l’èxit escolar i aquest s’aconsegueix amb la vinculació i suport de les famílies al centre educatiu. Per tant la meva participació estarà dirigida a donar suport a l’equip directiu i docent ,sense deixar de costat l’esperit crític que permet millorar dia a dia i curs a curs. Degut al meu perfil professional, he pogut conèixer a moltes persones, moltes realitats i treballar en diverses ocasions amb adolescents i joves diversos. M’agraden els adolescents, els joves amb les seves ganes per viure i experimentar, veure com son capaços de generar oportunitats ,de gestionar les frustracions i les alegries.
Penso que puc aportar al consell escolar una mirada amb perspectiva de diversitat vers l’alumnat i les famílies de l’escola.

Marta Pi

Sóc mare d’un nen de segon d’ESO.
Em presento com a candidata al consell escolar perquè com a mare vull contribuir al manteniment del bon funcionament de l’Institut.
Penso que l’èxit educatiu, social i personal dels nostres fills depèn en gran mesura del bon funcionament del centre. La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants pel funcionament i organització de l’institut: projecte educatiu, programació general, horari lectiu…
Us demano el vot per tal de poder representar les vostres opinions, inquietuds i poder-me implicar activament en el seguiment i avaluació del nostre institut, i així transmetre la vostra veu.
Moltes gràcies.

Anna Relats

Sóc la mare de la Laia Vidal de 2n d’ESO Èpsilon.
Em fa molta il•lusió de presentar-me al Consell Escolar perquè vull donar el suport i la visió de les famílies tant pel què fa a la gestió del nostre centre com als projectes que s’hi estan portant a terme.
Crec que amb la meva visió crítica però constructiva puc aportar riquesa d’opinions en els debats anteriors a la presa de decisions i que això pot repercutir positivament tant en l’atenció dels nostres fills com al reconeixement dels professors implicats en la seva educació. Moltes gràcies per la vostra confiança.

Núria Teis

Sóc mare de Marçal Tarrés, 1r ESO de la classe Beta. La meva candidatura al Consell Escolar és perquè considero que és molt interessant, ja que s’han de prendre una sèrie de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre. Els pares també hi hem d’estar representats dins d’aquest Consell, ja que sempre hem de vetllar pels interessos dels nostres fills.

Agraïm la seva predisposició i la implicació personal en la millora de la participació a l’Institut i us demanem, a totes les famílies, que VINGUEU A VOTAR I exerciu aquest dret que elles defensen.