Tutoria Entre Iguals

Dimecres 18 de gener vam anar al Parc Firal l’alumnat de 1r i 3r d’ESO per seguir amb el projecte de Tutoria Entre Iguals (TEI).

Vam sortir de l’institut i vam anar caminant tots junts fins al Parc Firal de Granollers. Un cop allà, el professorat va preparar un seguit d’activitats. Van ser unes activitats que ens van ajudar a fer cohesió de grup i a conèixer millor a les nostres parelles TEI. La parella TEI és una figura que serveix per guiar i ajudar a l’alumnat que entra nou al centre. També per poder parlar de coses que inquieten aquests primers anys d’institut.

Creiem que aquestes activitats són necessàries per poder-se sentir més còmode i acollits en entrar a aquesta nova etapa de la secundària.

Jan Barrasa (3r KAPPA) i Alex Contreras (1r BETA)